sobota, 1 sierpnia 2015

Czerwony Kapturek

Witam was serdecznie kochani czytelnicy, po bardzo długiej nieobecności. Wpadłam wczoraj na pomysł by wykonać sesję o tematyce baśniowej. Na pierwszą myśl przyszła mi moja ulubiona baśń - czerwony kapturek. Co prawda wszystkich bohaterów nie uwzględniłam na zdjęciach takich jak wilk, czy babcia lecz modelka- Paulina Sosnowska sprawiła by sesja doskonale się udała. Makijaż i reszta stylizacji nie były dla mnie najmniejszym problemem. Sesje wykonałam w przepięknym lesie gruduskim, którego wygląd idealnie nadawał się do tych klimatów. Jak zwykle za pomocą moich niespotykanych zdolności fotograficznych i jakże dobrego obiektywu wyeksponowałam każdy nawet najmniej ważny szczegół. Myślę, ze sesja bardzo się wam spodoba i z niecierpliwością będziecie czekać na inne.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz