środa, 5 sierpnia 2015

Czarna Wdowa

Wczoraj wykonałam jedną z najbardziej przemyślanych i wyczekiwany sesji w tym roku. Na samą myśl o jej temacie i o zrobionych zdjęciach mnie i moje modelki przechodzi dreszczyk. Do zdjęć pozowały Olga Makowska i Karolina Skibicka from mmgmodels. Sesja ukazuje zaistniałą w dawnych czasach sytuację, w której to duch byłej żony znanego na całym świecie pisarza mści się na jego nowej żonie w przeddzień ślubu.Jestem przekonana, że tak jak mnie i moje modelki, was również przejdzie dreszczyk emocji po obejrzeniu tej sesji. Pozdrawiam czytelników i zapraszam do oglądania! :)


7 komentarzy:

  1. Z tej sesji wyszło coś naprawdę genialnego! Zakochałm się w tej sesji

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej sesji wyszło coś naprawdę genialnego! Zakochałm się w tej sesji

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinnas je bardziej obrobic. Tzn chlodniejsze barwy i ciemniejsza krew. Ale ogolnie to super

    OdpowiedzUsuń